Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

lördag 26 april 2014

Internet

Hej!
Idag har jag en liten fråga, kan man lita på internet?

Det finns väldigt många sajter som msn och sånt där man kan chatta med okända. Men kan man lite på dem? Jag har en kompis via internet men henne vet jag vem det är och vi chattar bara på internet eftersom att vi bor på 5 timmar ifrån varandra. Men jag tycker att det är en helt annan sak.

Ibland kan det t.ex stå på internet att tryck här så har du en chans att vinna en miljon kronor, men då står det aldrig att man kommer att få en räkning hemskickad.


Så svaret på den frågan är ju både ja och nej, det finns både positiva och negativa saker med internet.





Har ni något tips på vad jag kan heta på instagram? Tänkte byta namn..


Instagram: @selenatooor
YouTube: BubblanE
VideoFyMe: @Kortisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar