Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

tisdag 15 april 2014

Lite om mig själv + Min vecka

Jag har inte haft så mycket tid att publicera lite bilder på mig själv så here´s  the pictures:


Så, där är jag. 13 år gammal.





Denna veckan ska jag faktiskt inte göra så mycket vilket är lite chockande för mig eftersom att det faktiskt ju är påsklov. Men jag ska sova hemma hos min mormor idag och sedan ska jag gå hem igen imorgon. På Torsdag ska jag till Blå Planeten i Danmark och tycker att det ska bli så sjukt roligt! :) Och på fredag händer ingenting. 



Om ni undrar varför bloggen heter bloggomthesims3 så är det för att det ikan ju hända att jag börjar att blogga om the sims 3 igen. Man vet ju faktiskt aldrig.



Tack och hej leverpastej!


Instagram: @selenatooor
Youtube: BubblanE
VideoFyMe: @Kortisar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar