Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

måndag 12 maj 2014

Vet ni vad

Detta får faktiskt ta och bli en sims blogg igen. Fast jag bloggar även om vardagen.






Vardagsinlägg:
Jag sticker till Berlin på Torsdag ( 15/5 ) och ska vara där tills 18/5 så det blir nog nice + at pappa har beställt del 2 av min klarinett bok på En hemsida som heter notlagret och det kommer att bli en svårare version! Och om ni vill följa mig på instagram är det bara att trycka här




Simsinlägg:
Googlade the sims 3 på google och hittade en massa sims videos om ni vill kolla tryck bara på denna länken :)
Och sorry för att jag inte gjort sims inlägg. Har typ tagit en paus från att spela sims på ett tag. Har tröttnat lite ni vet. Spelar man för mycket tröttnar man. Så är det bara




nice






Men hejdå!
( sorry för att jag har använt så många länkar är lite beroende... haha )








Instagram: @selenatooor
Youtube: BubblanE
VideoFyMe: @kortisar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar