Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

tisdag 15 april 2014

Tisdags blogg

Idag är det Tisdag och i princip bara början på det lovet vi kallar påsklovet!
Klockan är bara 09.24 just nu så jag har inte hunnit göra så mycket mer än att kolla på några glee avsnitt idag.
Jag har planerat att städa på mitt rum och fixa med min present till mamma som fyller år på söndag idag.
Jag har nu 1530 läsare på bloggen. Det går bara snabbare och snabbare.
Om ni vill så skulle ni kunna prenummerera på min youtube kanal som heter BubblanE. Det är en gammal youtube kanal och om jag får fler premenuranter ska jag börja göra videos där.

Hejdå!!
( just nu funkar det tyvärr inte att publicera bilder på bloggen för jag bloggar från min mobil! :) )

Youtube: BubblanE

VideoFyMe: @Kortisar

Instagram: @selenatooor







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar