Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

tisdag 22 april 2014

TIPS #2

Hej!

Denna Tisdag hade jag tänkt att tipsa lite om några saker.


Tv-Serier:


                                                                         GLEE

PRETTY LITTLE LIARS
HOW I MET YOUR MOTHER

Youtube kändisar:

BETHANY MOTA
PEWDIEPIE
CUTIEPIEMARZIA

Låtar:
Bruno Mars- Marry You


Selena Gomez- Just in love


Calvin Harris- Under control





Japp!
Detta var alla tips jag hade för idag. Tack så mycket för alla läsare. De bara ökar och ökar! Är så glad! Som tack bjuder jag på några bilder:


Alla bilder är från mitt instagram konto ( @selenatooor ) och de är alla på mig. Jag skulle bli glad om ni även ville följa mig där eftersom det är bara 2 följare kvar till 400 följare!








Hejdå!




Instagram: @selenatooor
Youtube: BubblanE
VideoFyMe: @Kortisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar