Sök i "The Sims 3"

Sök i "The Sims 3"

tisdag 28 januari 2014

Roliga saker som hänt mig när jag spelat sims.

Hej, nu är det äntligen fredag! Jag har haft sånt godissug hela veckan....Haha,..! Jag har sett att jag får fler och fler läsare varje dag! Tack tack tack och tack! Jag blir superglad av det! Eftersom att det är fredag tänkte jag berätta om en konstig sak en av mina simmar gjort:


 En av mina simmar (Bella, heter hon) var såå sjukt trött! Hon höll nästan på att svimma hela tiden! Men istället för att lägga sig så gick hon och städade toaletten!


Inte så kul kanske men ändå...


Jag har kommit på väldigt bra namn simmar(tjejer):


Marzia


Bella


Roxanne


Missy


My


Milly


Hoppas ni använder något av dessa namn till era tjej simmar!


Just nu kan jag inte ladda över några bilder... Har faktiskt INGEN ANING varför. Det funkar ibland, och ibland inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar